Jótállási feltételek – Hörmann garázskapuk
A superhome.hu webáruházban forgalmazott Hörmann garázskapukra és kiegészítőkre a gyártó által biztosított jótállás vonatkozik.
A jótállás időtartama
A Hörmann-garázskapu biztos működésére a vásárló a megvétel időpontjától számítva 10 év jótállást kap. A pótalkatrészekre a jótállás 6 hónap, de legalább a folyamatban lévő jótállás határideje érvényes. A Hörmann meggyőződve a termékei kiváló minőségéről, a következő jótállást biztosítja a garázskapukra:
- 10 év a Hörmann garázskapu biztos működésére
- 5 év a rugókra, drótkötelekre, futógörgőkre, zsanérokra és fordítógörgőkre, normál használat, naponta max. 5 nyitásciklus (nyitás / zárás) esetén
- 5 év a garázskapu-meghajtásra pl. ProLift, DuraMatic, SupraMatic E/P
- 2 év az elektronikai kiegészítőkre pl. távirányító
Előfeltételek
Jótállási igény csak abban az országban érvényesíthető, ahol a Hörmann garázskaput vásárolták. A terméket az általunk megadott forgalmazói úton keresztül kell megvásárolni. Jótállási igény csak azokra a károkra érvényesíthető, amelyek magán a szerződés tárgyán keletkeztek.
A vásárlást igazoló bizonylat és az azon feltüntetett vásárlási dátum együttesen szükséges a jótállási igény érvényesítéséhez.
Teljesítés
A jótállás időtartama alatt minden olyan hiányosságot pótolunk a Hörmann-terméken, amely bizonyíthatóan anyag- vagy gyártási hibára vezethető vissza. Kötelezzük magunkat, hogy választásunk szerint, a hiányos árut díjtalanul hiánymentesre cseréljük, megjavítjuk vagy értékcsökkenést alkalmazunk. A ki- és beépítési, valamint a szállítási költségeket nem vállaljuk át. A kicserélt alkatrészek a mi tulajdonunkat képezik.
Kizáró okok
Kizárva az alábbiak által okozott károk
-
szakszerűtlen beépítés valamint az ápolás és karbantartás hiánya
-
szakszerűtlen üzembe helyezés és használat
-
gondatlan vagy szándékos rongálás
-
külső hatások, mint pl. tűz, víz, sók, lúgok, savak, normálistól eltérő időjárási hatások
-
a szakszerűtlen szállítás és szerelés mechanikai erőbehatásai
-
alapozás és minden más felületkezelés
-
helytelen vagy nem időben elvégzett védőfestés
-
nem szakképzett személy általi javítás
-
a gyártó engedélye nélküli idegen eredetű alkatrészek használata
-
a típustábla eltávolítása vagy felismerhetetlenné tétele
Átvétel és szállítás – fontos tudnivalók
Ügyintézés és elérhetőségek
Jótállási igény bejelentéséhez szükséges: rendelésazonosító, számla, termék típusa, a hiba rövid leírása, fotók (ha vannak), valamint elérhetőséged.
06 30/251-5280